Δωρεάν αποστολή συσκευής

Επισκευή SmartPhone, Laptop, Tablet όπου και αν βρίσκεστε στην Ελλάδα!

Έχετε πρόβλημα με το Laptop σας και δεν μπορούν να σας το επισκευάσουν;
Σας βγάλανε άχρηστο το iPhone και ψάχνετε ένα εξειδικευμένο Service;
Λόγου χρόνου ή απόστασης δεν μπορείτε να παραδώσετε εσείς την συσκευή σας στο Service μας;
Απλοποιήσαμε και να κάναμε την διαδικασία της επισκευής και την δωρεάν αποστολή συσκευής όσο το δυνατόν πιο εύκολη, όπου και αν μένετε στην Ελλάδα.

Μπορείτε να μας στείλετε την συσκευής σας, με την δική μας συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών courier Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ και να επωφεληθείτε της προνομιακής τιμής μεταφοράς της συσκευής σας, που μπορούμε να σας προσφέρουμε.

Είναι δωρεάν η αποστολή της συσκευής μου;

Φυσικά και είναι δωρεάν. Προσφέρουμε 100% δωρεάν αποστολή συσκευής για επισκευές οποιασδήποτε συσκευής σας όπως Laptop, iphone, κινητά τηλέφωνα, iPad, tablets, κονσόλες που το συνολικό κόστος της επισκευής είναι άνω των 80€ χωρίς ΦΠΑ 24%

Επισκευές που το συνολικό κόστος της επισκευής είναι χαμηλότερης αξίας των 80€ χωρίς ΦΠΑ 24% τα έξοδα αποστολής είναι στα 20€ ανά τεμάχιο.
Για μεγαλύτερα δέματα ισχύει κλιμακωμένη χρέωση ανάλογα το βάρος και τον όγκο.

Αν δεν επιθυμώ να επισκευάσω την συσκευή μου;

Σε αυτή την περίπτωση και μόνο σε αυτή, η χρέωση που θα έχετε είναι τα μεταφορικά (20€) από εσάς προς εμάς και την επιστροφή της συσκευής σε εσάς .
Στην περίπτωση που θα προχωρήσουμε σε επισκευή της συσκευής που έχετε στείλει σε εμάς τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν.

Πως μπορώ να σας πληρώσω;

Οι τρόποι πληρωμής που δεχόμαστε είναι αντικαταβολή, η κατάθεση σε τράπεζα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρχουν έξτρα ή κρυφές χρώσεις στο τελικό σύνολο της εκάστοτε επισκευής.

Πως μπορώ να στείλω την συσκευή μου;

Η διαδικασία δωρεάν αποστολή συσκευής είναι αρκετά εύκολη. Τα παρακάτω βήματα θα σας βοηθήσουν  στον τρόπο αποστολής και στην διαδικασία σωστής συσκευασίας της συσκευής σας.

  • null
    Καλέστε μας στο 210 9513 700 για να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα και την αποστολή της συσκευή σας.
  • null
    Συμπληρώστε την φόρμα αποστολής που θα βρείτε στην συνέχεια της σελίδας.
  • null
    Συσκευάζεται την συσκευή σας βάση των οδηγιών που θα βρείτε εδώ. Δώστε μεγάλη προσοχή στον τρόπο συσκευασίας για την ασφάλεια της συσκευής σας.
  • null
    Παραλαβή της συσκευής σας, έλεγχος και διάγνωση προβλήματος. Ενημέρωση του πελάτη για το τελικό κόστος επισκευής.
  • null
    Επισκευή και επιστροφή της συσκευής σε εσάς. Η επιστροφή γίνετε την ώρα και την μέρα που εσείς επιθυμείτε.

Φόρμα αποστολής

Δώσετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και στη συνέχεια, κάντε κλικ στο ‘Αποστολή’.

Δεν παραλαμβάνουμε συσκευές χωρίς να είχε συμπληρωθεί η παρακάτω φόρμα.
Συσκευές χωρίς στοιχεία θα επιστρέφονται με χρέωση αποστολέα.

Στοιχεια πελατη

Στοιχεία συσκευής

Πληροφορίες συσκευής
Παρελκόμενα Συσκευής
Πως μάθατε για μας;

Όροι και Προϋποθέσεις

• Υπογράφοντας αυτή την φόρμα εξουσιοδοτώ τους τεχνικούς της εταιρίας Technical Support PC να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε επισκευή κρίνουν απαραίτητη για την παραπάνω αναγραφόμενη συσκευή.
• Συμφωνώ πως η παραπάνω αναγραφόμενη συσκευή στάλθηκε με κάποιο πρόβλημα και δεν επιρρίπτω καμία ευθηνή στην Technical Support PC στην περίπτωση που δημιουργηθεί περαιτέρω βλάβη στον μέλλον λόγου αυτού του προβλήματος η για οποιαδήποτε άλλη βλάβη μπορεί να δημιουργηθεί στην συσκευή μου στο μέλλον εκτός αν οφείλετε σε κάποιο από τα ανταλλακτικά τα οποία αντικαταστάθηκαν κατά την διάρκεια της επισκευής που έγινε.
• Σε ουδεμιά περίπτωση δεν θα επιρρίψω ευθηνές στην Technical Support PC για οποιαδήποτε βλάβη στην συσκευή που στάλθηκε για επισκευή ή απώλεια δεδομένων, απώλεια κερδών ή οποιαδήποτε ζημιά που μπορεί να προκληθεί πριν, κατά την διάρκεια η στο πέρας της εκάστοτε επισκευής καθώς και κατά την διάρκεια της μεταφοράς από και προς εμένα του εκάστοτε δέματος.
• Αποδέχομαι πως οποιαδήποτε εργασία - επισκευή γίνει στην συσκευή μου μπορεί να ακυρώσει την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή και η Technical Support PC δεν αναλαμβάνει την εγγύηση της συσκευής σε περίπτωση που αυτή είχε ακυρωθεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή.
• Αποδέχομαι πως η Technical Support PC δε προτίθεται να επεμβαίνει στα προσωπικά αρχεία του πελάτη, σε περίπτωση που ο ίδιος δεν το επιθυμεί, δε θα ευθύνεται δε για την απώλεια αρχείων αυτού.
• Πιστοποιώ πως έχω διαβάσει τους όρους της Technical Support PC και η παρακάτω υπογραφή δηλώνει ότι συμφωνώ με αυτούς
*Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποδεχθει τους όρους και τις προϋποθέσεις της αποστολης